سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]

گزارش تمرین - پرسپولیس قهرمان

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
گزارش تمرین(سه شنبه 86 مرداد 9 ساعت 2:22 عصر )
 

تازه وارد ها با گل آمدند
سرخ پوشان در دو جلسه تمرینی که دیروز در برنامه شان گنجانده شده بود، در دو نوبت صبح و بعدازظهر در زمین شرکت واحد دور هم جمع شدند تا در راستای برنامه ای که کادر فنی پرسپولیس از قبل اعلام کرده بود، برنامه آماده سازی خود را برای حضور موفق در لیگ هفتم از سر بگیرند. تمرین عصرگاهی دیروز ارتش سرخ در حالی استارت خورد که عباس آقایی و فرهاد خیرخواه دو بازیکن تازه وارد پرسپولیس نیز در محل تمرین حاضر شدند تا جمع پرسپولیسی ها حسابی جمع شود و تقریباً چیزی حدود ۹۰ درصد از بازیکنان فصل جاری، همراه با یکدیگر تمرین کنند.
گزارش کامل تمرین دیروز بعداز ظهر سرخ پوشان که از ساعت ۵ بعداز ظهر استارت خورد را می توانید در زیر بخوانید؛
تمرین پرسپولیس در نصف زمین
در شرایطی که تیم شرکت واحد همزمان با پرسپولیسی ها در زمین چمن این ورزشگاه حضور داشتند، برای اینکه مشکلی در طول تمرین ایجاد نشود، نیمی از زمین در اختیار سرخ پوشان قرار گرفت و نصف دیگر آن برای تمرین تیم شرکت واحد در نظر گرفته شد.
تازه وارد ها هم آمدند
علاوه بر عباس آقایی که در تمرین نوبت صبح نیز حضور داشت، محمد نصرتی و فرهاد خیرخواه در تمرین عصرگاهی، اولین تمرین خود را با سرخ پوشان انجام دادند.
فراز و نیکی یاران آزاد پرسپولیس!
پس از دویدن دور زمین و گرم کردن بدن ها، بازیکنان در نصف زمین در دو گروه سبز و نارنجی به پاسکاری کوتاه و بلند پرداختند. در این تمرین، فراز فاطمی و نیکبخت واحدی با کاورهای زرد رنگ در دو تیم حضور داشتند. پس از گذشت دقایقی، نیکبخت با پوشیدن کاور سبز، به جمع تیم سبزها پیوست.

استقبال گرم از آقایی و نصرتی
چیزی حدود ۴۰، ۵۰ هوادار با حضور در محل تمرین، به تشویق بازیکنان پرداختند. در طول تمرین دیروز، عباس آقایی و محمد نصرتی بیش از سایر پرسپولیسی ها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.
سانتر از جناحین
پس از پاسکاری، سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه در دستور کار سرخ پوشان قرار گرفته بود. در این تمرین زارعی، نوری، شیث و یک بازیکن تستی حاضر در محل تمرین مامور ارسال توپ از دو جناح بودند و سایر نفرات توپ را به دست چارچوب می زدند.
تازه وارد ها با گل آمدند
در جریان سانتر از جناحین، عباس آقایی با گل زیبایی که به ثمر رساند، تحسین همه را برانگیخت. شوت آقایی که با پای راست از پشت ۱۸ قدم وارد دروازه شد، با تشویق هواداران و بازیکنان مواجه شد. ضمن اینکه خیرخواه نیز در این تمرین با یک حرکت آکروباتیک گلزنی کرد تا پای دو تازه وارد پرسپولیس، خیلی زود به گل باز شود!
درگیری که ختم به خیر شد
درگیری که دیروز در بین هواداران به وجود آمد، قبل از اینکه خیلی جدی شود، توسط تدارکات پرسپولیس پایان یافت. ظاهراً توهین یکی از هواداران به یکی از بازیکنان امید، باعث دلخوری عده ای شده بود تا درگیری بین دو گروه ایجاد شود. این درگیری باعث شد حواس بازیکنان پرت شود که تذکر مرزبان باعث شد، بازیکنان حواسشان را حمع کنند.
شکارهای دندان گیر برای عکاسان
دیروز نسبت به روزهای قبل، عکاسان و خبرنگاران زیادی برای پوشش تمرین به زمین شرکت واحد آمده بودند. علت این امر هم کاملاً واضح بود. حضور سه بازیکن جدید در محل تمرین باعث شده بود، عکاسان سوژه های خوبی برای شکار داشته باشند.
هت تریک آقایی در فوتبال دستگرمی
برنامه بعدی تمرین، فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سبز و نارنجی بود. در این تمرین که با نظارت ویژه استیلی همراه بود، خیرخواه، تنها بازیکن حاضر در میدان بود که به تناوب در ترکیب دو تیم به میدان رفت. در این فوتبال که در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم سبز به پایان رسید، عباس آقایی برای تیم سبز موفق به هت تریک شد و تنها گل نارنجی ها را فراز فاطمی به ثمر رساند.
پایان تمرین
پس از سوت پایان دیدار، بازیکنان در گروه های دو نفره به سرد کردن بدن هایشان پرداختند و عباس آقایی، محمد نصرتی و فرهاد خیرخواه در یک گروه سه نفره بدن هایشان را سرد کردند و آماده ترک محل تمرین شدند .


» محمدشیرازی
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
شکست فولاد در آغاز هفته شانزدهم 3
محمدرضا گلزار مربی والیبال شد
آقالو مرگ را شرمنده خود کرد
گزارش تمرین
گزارش تصویری / ثبت قرارداد محمد نصرتی در هیأت فوتبال
آقای گل لیگ یک با پیروزی قرارداد بست/ فرهاد خیرخواه: تمام تلاشم
محمد نصرتی : با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کنم
محمد نصرتی به پیروزی پیوست

بازدیدهای امروز: 0  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 20715  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

گزارش تمرین - پرسپولیس قهرمان
مدیر وبلاگ : محمدشیرازی[14]
نویسندگان وبلاگ :
حمید گل محمدی (@)[0]

omid (@)[0]

علی (@)[3]


» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» محل قرار گرفتن تبلیغ شما از هر نوعی که خودتان بخواهید متحرک،متنی،ثابت و ....